לשירות ולבירורים 051-5374482

קניית מכשיר סלולרי בהוראת קבע

קניית מכשיר סלולרי בהוראת קבע אינה מקובלת במרבית החנויות ואצל המשווקים, אולם מתוך ראיה שירותית ובמטרה לסייע לכל לקוח לרכוש מכשיר על פי רצונו והעדפותיו ומבלי להעמיס על מסגרת האשראי, בחרו במגה-בייט לפתוח את האפשרות ללקוחות. רכישת מכשיר סלולרי בהוראת קבע הוא שירות הניתן כנגד הצגת כרטיס אשראי לביטחון בלבד, תוך ייעוץ וליווי בבחירה ותכנית תשלומים נוחה.

  • ניתן לרכוש את כל סוגי הפלאפון והסלולר בהוראת קבע בכרטיס אשראי !
  • ללא תפיסת מסגרת אשראי!
  • ללא צ’קים.
  • יבואן רשמי.
  • שירות משלוחים עד בית הלקוח תוך 24 שעות.

 

עולם הדיגיטל והמכשירים הסלולריים המתקדמים משתנה מדי יום, כאשר יצרניות המכשירים מקפידות להמציא את עצמן מחדש, ובכל השקה של דגם חדשני ומתקדם כבר עומלים מיטב המוחות ואנשי המקצוע על פיתוח המכשיר החכם הבא.

מכשיר סלולרי כבר מזמן אינו רק טלפון נייד, כי אם שילוב בין מערכת בידור ופנאי, תקשורת, ניווט, אחסון מסמכים, מצלמה אישית, פנס ועוד אילו ואילו אפליקציות ואפשרויות המשנות את חיינו. אנשים נוהגים להחליף מכשיר נייד בממוצע מדי כשמונה עשר חודשים (מלבד המשוגעים לדבר הנוטים להחליף את המכשיר עם כל דגם חדשני שיוצא לשוק).

במשפחה בת חמישה נפשות בה זוג הורים ושלושה ילדים הנושאים מכשיר נייד השיח וההוצאה על המכשיר הנייד הוא בבחינת דרך קבע. בכל עת מכשיר הולך לאיבוד, מתקלקל או פשוט מצדיק את החלפתו בחדש.

מחירם של המכשירים הסלולריים המתקדמים נע בין מאות שקלים למכשירים הפשוטים שאינם ממותגים לאלפי שקלים למכשירי הדגל של החברות המובילות. רכישה של מכשיר סלולרי מושפעת הן מצורך אישי, העדפה וחוויית משתמש והן משיקולי מחיר.

בבחירה של מכשיר נייד חדש יש להביא בחשבון את גיל המשתמש, צרכיו, תחום עיסוק שעשוי להיות רלוונטי לעתים וכמובן העדפה וטעם אישי. המכשירים עצמם מתחלקים לשלוש קטיגוריות מחיר:

מכשירים פשוטים – המכשירים הפשוטים והזולים לכיס נאמדים במאות אחדות של שקלים, מיוצרים על ידי יצרנים סינים ואחרים אשר אינם מובילים בשוק, ומספקים פתרונות פשוטים לצרכים פשוטים. כאשר מדובר במכשיר לסבא או לסבתא, כאשר מטרת המכשיר הוא שמירה על קשר בלבד- מכשירים אלה עשויים להיות מספקים. נפח הזיכרון שלהם קטן, כמו גם המסך, הרזולוציה נמוכה ושימושים רבים נוספים מעבר לשיחות יביאו לאיטיות ותקיעה של המכשיר. ניסיון לרכוש מכשיר כזה לילד מתוך מחשבה שאינו צריך יותר מזה יתברר במהרה כשגוי, כאשר זה ימשיך לקחת את הטלפונים של הוריו להורדת משחקים ובידור.

מכשירי ביניים – מספר מכשירים מובילים בשוק הנמכרים במחירים נוחים יחסית, בין אלף לאלף וחמש מאות שקלים. מכשירים אלו מחקים את מכשירי הדגל של חברות המותג הידועות, מציעות מצלמות מתקדמות באיכות טובה, זיכרון רחב ומערכת הפעלה מסוג אנדרואיד המובילה את השוק. רבים המשתמשים המדווחים על ביצועים טובים וחוויית משתמש ומוכנים לשם המחיר הנוח יותר לוותר על המותג.

מכשירי דגל של חברות מובילות- שמן של החברות הולך לפניהן, כל השקה של מכשיר חדש מלווה במסע שיווק יוקרתי והמכשירים עצמם נראים כאילו נרכשו בחנות תכשיטים. המפרט הטכני עשיר וכל דגם שיוצא מתיימר לעלות על קודמו ועל מתחריו. מדובר במכשירים מעולים שנותנים תמורה מעולה אולם מחירם בהתאם.

 

שתפו עם חברים
WhatsApp chat