לשירות ולבירורים 051-5374482

אייפון מול גלקסי – השוואה

ישנם נושאים רבים סביבם העולם מתחלק לשניים. ישנם חובבי ושונאי כוסברה, ישנם אוהדי הפועל ואוהדי מכבי וכמובן שישנם טיפוסים המעדיפים מתוק לעומת אוהבי המלוח. גם בתחום המכשירים הסלולריים העולם מתחלק לשני סוגי טיפוסים – אנשי האייפון ואנשי האנדרואיד. רבים ביקשו להכריע בסוגיה ולקבוע איזה מכשיר טוב יותר, אך לכל אחד מהמכשירים יתרונות ואתגרים שונים. על-מנת לסייע לך לקבל בחירה מושכלת ולתפוס מקום במחנה המועדף, אנשי המקצוע שלנו במגה-בייט אספו עבורך את כל המידע שנדרש כדי ללמוד על שני ענקי התקשורת.

עדכוני גרסה

שני סוגי המכשירים מציעים אפשרות נגישה ומהירה לעדכן גרסה למערכת הפעלה דרך המכשיר עצמו וברוב הדגמים אף תתקבל התראה מהמכשיר עצמו שתזמין אותך לבצע את העדכון בלחיצת כפתור. עם זאת, בעוד שבאנדרואיד יצרני המכשירים הם אלו שקובעים מתי ייצא עדכון גרסה ולכן מכשיר מסוים עלול להישאר תקוע ללא עדכון זמן רב, באייפון עדכון הגרסה מגיע מיד לכל המכשירים. הדבר מספר לאייפון יתרון חשוב שכן גרסאות מעודכנות באופן תדיר מבטיחות פעולה חלקה ומהירה יותר של המכשיר.

חופש וגמישות לעומת יציבות ואיכות

ההבדל העיקרי בין שתי מערכות ההפעלה הוא שאייפון היא מערכת בקוד סגור לעומת אנדרואיד הפועל בקוד פתוח. משמעות הדבר היא שכל מכשירי אפל עובדים תחת אותה מערכת אייפון ולכן גם כל האפליקציות והמערכות השונות הפועלות בתיאום למכשיר עוברות דרך פיתוח, פיקוח או התאמה של אפל בהתאם לתנאים קפדניים מאוד של אנשי הפיתוח שלהם.

לעומת זאת, מערכת האנדרואיד גמישה בהרבה ומאפשרת לך לקבל אפליקציות מכל סוג, להוסיף מאפיינים ומרכיבים רבים ולעדכן את המכשיר בכל תוסף שרק יעלה על הדעת ללא כל מגבלה או פיקוח. זוהי מערכת ההפעלה המושלמת לאלו מאיתנו שאינם אוהבים שהיצרן מכתיב לנו כיצד להשתמש במכשיר.

עם זאת, עם החופש הרב מגיעה אחריות גדולה, שכן מערכת פתוחה היא גם מערכת פרוצה ומזמינה וירוסים ותוכנות ריגול לחדור למכשיר שלך דרך אינסוף מאפיינים. אייפון, לעומת זאת, בטוח בהרבה לשימוש עקב הפיקוח הקפדני וההתאמה האופטימלית למערכת מבטיחה יציבות מרבית.

נוחות השימוש

בעוד שבאנדרואיד ניתן להעביר קבצים בקלות ישירות למחשב ללא כל צורך בתוכנות מיוחדות, כל העברת נתונים למכשירים אחרים – משירים וצלצולים ועד לסרטונים ומסמכים – עם האייפון נעשית אך ורק עם תוכנת אייטיונס שהינה מסורבלת מאוד לשימוש. באותו האופן, גיבוי המכשיר באייפון נעשה אך ורק על-ידי שירות הענן של אייפון שגם בו השימוש מוגבל למדי ללא תשלום. עם זאת, ייתכן מאוד שכל הוצאה על שירותי ענן איכותיים תיחסך בהתחשב בעובדה שתיקוני האייפון לרוב זולים יותר.

מגה-בייט מציעים את כל סוגי המכשירים הסלולריים במחירים מפתיעים

לא חשוב אם בחרת באייפון או באנדרואיד, אנו מספקים את כל סוגי הדגמים הטובים ביותר שקיימים היום בשוק תוך סיפוק תנאי תשלום נוחים ושירות תמיכה טכנית מקצועי ואדיב בכל עת. נשמח לקבל את פנייתך ולספק לך את השירות הטוב ביותר.

 

שתפו עם חברים
WhatsApp chat