לשירות ולבירורים 051-5374482

אייפון – יתרונות מול חסרונות

בני אדם נחלקים אלו עם אלה סביב נושאים רבים ושונים. בטכנולוגיה, הדברים הרבה פעמים יכולים להיות סוערים לא פחות מאשר בפוליטיקה או בכדורגל. בשוק הסמארטפונים, אנו רואים כיום חלוקה ברורה בין אוהדי האייפון ובין אלו שמעדיפים את השימוש במכשירי אנדרואיד. רבים טוענים כי השימוש בטכנולוגיות השונות מצביע על טיפוסים שונים של ממש. הוויכוחים הניטשים על יתרונות המערכת האחת על האחרת אינם פוסקים וישנם טיעונים רבים וטובים לכאן ולכאן. כדי להכניס עוד מידע אל תוך המחלוקת הזו, אלו כמה יתרונות וחסרונות שחשוב להכיר במכשיר שהתחיל את מהפכת הסמארטפונים ושינה את פני החברה שלנו – האייפון.

יתרונות

לאייפון כמה יתרונות משמעותיים על פני האנדרואיד.

עדכוני גרסה זמינים

בשתי המערכות נדרש מפעם לפעם לעדכן את גרסת מערכת ההפעלה. באייפון, אמנם, אין צורך להמתין עד שגם מכשירך יקבל את עדכון הגרסה שלו. כאשר ישנה גרסה חדשה של iOS, היא נשלחת באופן מידי אל כל מכשירי אייפון באשר הם. כך ניתן להישאר מעודכנים עם המערכת המהירה, היעילה והחדישה ביותר תמיד.

בטוח ויציב

המערכת הסגורה של iOS מציעה ממשק יציב וחזק במיוחד. אופן התפעול של אייפון נשאר יציב ואמין גם לאחר תקופה ארוכה ואנו חווים פחות מסכים תקועים ותקלות מערכת במכשירים אלה. בנוסף, מערכות אפל בכלל ו-iOS בפרט, בטוחים בהרבה בפני איומים שונים האורבים למכשירים סלולריים ברשת כמו סוסים טרויאניים ותוכנות זדוניות שונות.

תחזוקה זולה

חלקי החילוף ושירותי התיקונים לאייפון זולים יותר באופן משמעותי. כך, לצד העובדה שמדובר במכשיר עם מערכת יציבה ובטוחה בהרבה שמעדכן גרסה לעתים קרובות, אנו מקבלים מכשיר שיחזיק מעמד לאורך זמן רב ושיהיה פשוט וזול לתקן אותו באופן משמעותי.

חסרונות

לצד היתרונות הרבים שהופכים את האייפון לפופולרי כל כך, ישנם רבים אשר מוצאים אותו בעייתי משלל סיבות שחשוב לקחת בחשבון.

מסורבל

מערכת ה-iOS העובדת בקוד סגור, מאפשרת חופש פעולה מצומצם בהרבה לעומת מכשירים ממערכות אחרות. כל מכשירי אפל וכל המערכות השונות שנרצה לסנכרן, חייבים לעבור דרך תוכנות הפועלות בתיאום עם אייפון. משמעות הדבר היא שישנן אפליקציות שונות שלא יהיו לנו זמינות ובעיקר, שיהיה לנו קשה מאוד להעביר ולאחסן את התכנים שלנו. הדבר ידרוש שימוש בתוכנת iTunes אפילו להעברה של שיר למחשב או לטאבלט, תוכנה אשר רבים מוצאים אותה מורכבת ומסורבלת לשימוש.

סגור

מכשירי אפל אוהבים לעבוד סולו ואינם מאפשרים שימוש בציוד אחר או במערכות אחרות שיעבדו עמם בשיתוף, הדבר הגיע לשיאים חדשים בדגמים החדשים, בהם אפילו לא צורף שקע אזניות. על מנת לשמוע מוסיקה במכשיר, נדרשות האזניות הרשמיות של אייפון בלבד. צעד זה נחשב בידי חוקרי טכנולוגיה רבים כאחד מהצעדים מלאי התעוזה ביותר בתחום.

בסופו של דבר, אם אנו חובבי אפל מושבעים ומסורים לטכנולוגיה שלהם, זהו המכשיר המושלם עבורנו. עם זאת, אם אנו מעוניינים ביותר גמישות וחופש פעולה, כדאי שנחשוב פעמיים.

 

שתפו עם חברים
WhatsApp chat